Even voorstellen: Ik ben Robin Lokker, vakfanaat en mensen-mens. Ik zag dat deze passies elkaar versterken en maakte er een sociale onderneming van: Lokker Administratie en Consultancy. De werkvloer trekt nog steeds, daarom ben ik altijd in voor een interimklus.
Recente interim opdrachten
Het Waterschapshuis, Amersfoort
Adviseur Finance & Control: uitvoeren van interne controles, werkzaamheden m.b.t. het opstellen van de jaarrekening, projectbeheersing, contractbeheer, back-up financiële administratie, financiële rapportages en analyses.
Gemeente Alkmaar
Adviseur Planning en Control: het uitvoeren van interne controles.
Werkervaring
Bureau voor Kerkelijke Dienstverlening Gereformeerde Gemeenten (Woerden)
Controller – 2015 – heden
Taken: Leidinggeven aan de financiële administratie, aanleveren van managementrapportages, beheersen van risico’s, zelfstandig opstellen van jaarrekeningen, zelfstandig opstellen van begrotingen, uitvoeren van analyses en uitvoeren van interne controles.
Kerkelijk Bureau Gereformeerde Gemeenten (Woerden)
Administrateur – 2010 – 2015
Taken: Inrichten en beheren van administraties, opstellen van begrotingen, beheren vaste activa, crediteurenbeheer, debiteurenbeheer, donateursadministratie, facturatie, opstellen van financiële rapportages, voorraadadministratie, zelfstandig opstellen van jaarrekeningen en het notuleren van bestuursvergaderingen.
Metro Cash & Carry Nederland B.V. (Hoofdkantoor Amsterdam)
Vestigingsadministrateur – 2008 – 2010
Taken: crediteurenadministratie, debiteurenbeheer, facturatie, verwerking dagomzetten en voorbereidende werkzaamheden voor rapportages.
Opleiding
HBO Vakopleiding Financiële Administratie
Markus Verbeek Praehep, Nieuwegein
2015 – heden | Diploma wordt in 2017 verwacht
Moderne Bedrijfsadministratie (MBA)
Markus Verbeek Praehep, Nieuwegein
Associatiediploma behaald
2011 – 2013
Logistiek & Economie
HAN, Arnhem
Propedeuse behaald
2006 – 2008